Pages

Monday, March 21, 2011

Spotlighting Geneviève Caissiée & Catherine Côté

These gals are French Canadians and I was thrilled when I found their blog as their cards are so beautiful and original.  Here's the card that inspired mine.  I needed a birthday card so I used the little bird from the Pun Fun set.  This was fairly quick to make and very easy.  I am adding their blog ( Card à la carte) on my list, go check it out!!!  Thanks for stopping by and have a happy stamping day!!
Supplies: Stamp set by SU! Pun Fun (115054). Papers:  Very Vanilla, Baja Breeze and Springtime Vintage (mini catalog, page 15, 121782). Ink: Basic Black.  Accessories: Twine, 1" Circle Punch (119868), Markers, and Pop Dots.
Ces dames sont québécoises et je suis super contente d'avoir trouvé leur blog parce que leurs cartes sont super belles et originales.  Voici la carte qui a inspiré la mienne. J'avais besoin d'une carte de fête et j'ai utilisé le petit oiseau de Pun Fun. Cette carte s'est faite vite et étais facile à faire.  J'ajoute leur blog ( Card à la carte) sur ma liste; allez le voir!!!  Merci de votre visite et passez un beau lundi!
Matériaux: Etampe par SU! Pun Fun (115054). Papiers: Bleu Balkans, très vanille et Springtime Vintage (mini catalogue, page 15, 121782). Encre: noire. Accessoires: ficelle, perforatrice cercle 1" (119868), marqueurs et Pop Dots.

2 comments:

Risa said...

Oh My CUTENESS!! That bird is a riot! LOVE IT!

Linda said...

Cute, cute, cute!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin