Pages

Tuesday, March 29, 2011

Spotlight on Krista Tracy

I love Krista's card!  So, I thought I'd give it a try myself.  Went to Home Depot and took a paint swatch home.  Trimmed it to fit my card, rounded the corners, stamped my image in Versamark, poured white embossing powder on top, heated with heat tool and voilà!  This card took about 5 minutes to put together.  Love those!!!  Adding Krista's gallery to my list.  Go check it out!!

Supplies: Stamps by SU! Upsy Daisy (111710) and Sincères salutations (116239). Papers: Whisper White and Basic Black.  Ink: Black, Accessories: Paint Swatch, Black Gingham Ribbon (retired), Embosslits Beautiful Wings (118138), Decorative Label Extra Large Punch (120907), White Embossing Powder, Versamark, Basic pearls (119247) and Big Shot (113439)
J'aime tellement la carte de Krista que j'en ai fait une aussi!  Je suis allée chez Home Depot et j'ai pris un échantillon de painture.  Je l'ai coupé pour que les dimensions fonctionnent avec ma carte.  J'ai arondis les coins, étampé mon image dans le Versamark, mis de la poudre à gaufrage blanche, chauffé et voilà!  Cette carte n'a pris que 5 minutes à faire.  Et que j'aime donc ça!!  J'ajoute la gallerie de Krista sur ma liste.  Aller la voir!

Matériaux: Etampes par SU! Pensées en fleur (111746) et sincères salutations (116239). Papiers: noir et murmure blanc. Encre: Noire.  Accessoires: Big Shot (113439), échantillon de painture, ruban noir en gingham ( discontinué), Poinçons Embosslits Beautiful Wings (118138), Perforatrice Étiquette décorative Extra-grand (120907), poudre a gaufrage blanche, Versamark, classiques perles (119247).

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin