Pages

Friday, July 15, 2011

Free Digi Friday - Paper Crafts Magazine

You can find a few free digis here; courtesy of Paper Craft Magazine.  I printed mine on pattern paper, cut them up and paper pieced them.  I also added glitter to the tails.  Hope you like this week's freebies!  Have a happy day!!

Supplies: 
Digi by Paper craft Magazine, stamp by Studio G.
Papers: Whisper White and Nana's Nursery Baby Boy.
Ink: Wild Wasabi
Accessories: Scallop Punch by Fiskar, Glitter and 2 Way Glue Pen.












Vous pouvez trouver cette image digitale ici; gracieuseté du magazine Paper Craft.  J'ai imprimé mes images sur du papier bleu, les ai découpé et arrangé sur ma carte.  J'ai aussi ajouté du brilliant sur les queues.  J'espère que vous aimez les images de cette semaine.  Passez une belle journée!


Matériaux: image digitale par le magazine Paper Craft, étampes par Studio G.
Papiers: murmure blanc et Nana's Nursery Baby Boy.
Encre: wasabi insoumis.
Accessoires: perforatrice par Fiskar, brilliant et colle.











No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin