Pages

Sunday, July 31, 2011

Something a Little Different

I don't really have a style when it comes to my cards.  In fact, I don't really have a style for the clothes I wear either.  Sometimes it's jeans, sometimes, it's a skirt.  Plain and neutral one day, fun colours the next.  So, I feel the same way about the cards I make.  I would say though that I dress modestly and it is always simple.  No big jewelry or loud accents.  No layer after layer.  Same with my cards.  I prefer to go clean & simple.  Mostly because I am always short on time  :)  Anyhoo, this card was inspired by Birgit's card.  Hope you like it and have a happy Sunday!

Supplies: Stamp by SU! Nature Walk (121997)
Papers: Textured White and page from a French book.
Ink: Black.
Accessories: Pop Dots, Sponge, Perfect Plum Ink Pad, Markers, Basic Black 1/4" Grosgrain Ribbon (109027) , Thread and Button - my stash.




Je n'ai pas vraiment de style avec mes cartes.  En fait, je n'ai pas vraiment de style avec les vêtements que je porte non plus.  Parfois je porte des jeans, d'autres fois, je porte une jupe. Simple et neutre une journée, couleurs vives une autre.  Alors, c'est un peu pareil pour mes cartes.  Je dois dire que je porte mes vêtements toujours de façon modeste et bien simple. Pas de gros bijoux ou d'accents.  La même chose avec mes cartes.  Je préfère simple & propre. La plus part du temps parce que je n'en ai pas beaucoup de temps  :)  En tout cas, cette carte est inspirée par Birgit.  J'espère que vous l'aimez et passez un beau dimanche!


Matériaux: Etampes par SU! Nature Walk (121997)
Papiers: blanc texturé et page d'un livre.
Encre: noire
Accessoires: encre prune parfaite, éponge, marqueurs, ruban noir 1/4" (109027), bouton , ficelle et Pop Dots.

1 comment:

Robyn said...

Like it???....I LOVE it!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin