Pages

Sunday, July 24, 2011

FS233

This week's featured stamper on SCS is Jennie Moczan.  She has a gift for clean & simple cards!  So, I chose this card as my inspiration.  Hope you'll take a few minutes to check out her blog as I am adding it to my list.  Thanks for stopping by!


Supplies: Stamp set by Paper Smooches Surf & Turf and SU! Dot Dot Dot (115332).  
Papers: Paper Studio, Whisper White and paper scraps.
Ink: Black
Accessories: 2 3/8" Scallop Circle Punch (118874), 2 1/2 " Circle Punch (120906), Button - my stash, Thread, Fiskar's Corner Punch and Pop Dots.



  L'étampeuse vedette cette semaine sur SCS est Jennie Moczan.  Elle a beaucoup de talent 

pour les cartes qui sont simples et propres.  J'ai donc choisit cette carte pour mon inspiration. 

 J'espère que vous allez prendre quelques minutes pour aller voir son blog que j'ajoute à ma

 liste.  Merci de votre visite!





Matériaux: Etampes par Paper Smooches Surf & Turf et SU! Dot Dot Dot (115332).  
Papiers: Paper Studio, murmure blanc et retailles.
Encre: Noire
Accessoires: Perforatrice cercle festonné 2 3/8"  (118874), perforatrice cercle 2 1/2" (120906), Bouton, ficelle, perforatrice coin arrondi Fiskar et Pop Dots.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin