Pages

Friday, March 18, 2011

Digi Friday

Hello stampers!! Here's another super cute free digital stamp I found.  I have so many free digi stamps that I thought I'd share them with you.  So, I will try every Friday, to post the cutest one I find during the week.
Hope you like it!  :)  Have a wonderful weekend!
Supplies: Digi stamp by Broken Box Designs, sentiment computer generated, font is Gessele.  Papers: Crumb Cake, Whisper White and Carolee Creations.  Accessories: Ricrac by Bazzill, Pop Dots, Fiskar Corner Punch and White Signo Gel Pen. 
Salut les filles!! Voici une autre image digitale gratuite que j'ai trouvé cette semaine.  J'ai tellement d'images digitales que j'ai decidé d'essayer de les partager avec vous.  Alors, je vais essayer, chaque vendredi, de partager celle que j'aime le plus durant la semaine.  J'espère que vous l'aimez.  :)  Passez une belle fin de semaine!
Matériaux:Image digitale par Broken Box Designs, sentiment fait à l'ordinateur/ Gessele. Papiers: brun dune, blanc murmure et Carolee Creations. Accessoires: Ricrac par Bazzill, Pop Dots,  perforatrice de coin Fiskar and stylo blanc Signo.

1 comment:

Wendy Sefcik said...

Thanks for sharing your card using my digi-stamp, it's very cute! Just to note, if you make 2 more cards using our clipart or digi-stamps we'll send you a $10 gift certificate to www.BrokenBoxStock.com :)

Have a good weekend!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin