Pages

Tuesday, March 1, 2011

3 Challenges Combined!!

I rarely combine challenges but it worked out that way today.  The three challenges were this week's colour challenge, the featured stamper (Cookie) and the CAS challenge all from SCS.  Just got back from a wonderful Caribbean cruise so I have white sand, misty blue waters and flip flops on my mind. I sponged the water with Marina Mist ink and used my colour spritzer with Sahara Sand marker to add a little something to my white sand.  If I close my eyes, I can still imagine myself there  :)
I am adding Cookie's blog on my blog list.  Go check it out!!!
Supplies: Stamp by Imaginisce.  Papers: Whisper White and Rose Red.  Ink: Certainly Celery, Marina Mist, Rose Red, Sahara Sand.  Accessories: Pop Dots, 5/8" Marina Mist Satin Ribbon (119751), Gems by Paper Studio, Colour Spritzer Tool (107066) see this tutorial
C'est bien rare que je combine 3 défis en même temps mais c'est le cas aujourd'hui.  Les 3 défis sont le défi couleur de cette semaine, l'artiste de la semaine et la carte simple de cette semaine toutes à SCS.  Comme j'arrive d'une belle croisière dans les Caraïbes, j'ai le sable blanc, les eaux bleues mystiques et les gougounes en tête  :)  J'ai épongé la mer avec l'encre murmure marin et l'atomiseur de couleur avec mon marqueur sable du Sahara pour ajouter un petit quelque chose à mon sable blanc.  Si je me ferme les yeux, je peux encore m'imaginer là!  J'ai ajouté le blog de Cookie sur ma liste alors aller le voir!
Matériaux: Etampe par  Imaginisce. Papiers: Murmure blanc and rose rouge. Encre: Céleri joli, murmure marin, rose rouge, sable du Sahara . Accessoires: Pop Dots, 5/8" ruban en satin murmure marin (119751), petits bijous par Paper Studio, l'atomiseur de couleur   (107066)- démonstration

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin