Pages

Thursday, January 27, 2011

Ma cousine Chantale, la super star Québécoise de SU!


Time to spotlight my sweet cousin Chantale who lives in Québec.  I used this card as a sketch and had to tweek it a bit to fit my card.  She became a SU! demo this last summer and I am so impressed by her talent!  Adding a link to her blog on my list; go check it out!!! 
Supplies: Stamp set by SU! Chic Boutique (113744) by Stampabilities Composer's Dream.  Papers: Baja Breeze, Sahara Sand, Whisper White and Springtime Vintage DSP (Occasions mini catalog 121782).  Ink: Versamark, Sahara Sand and Basic Black.  Accessories: CuttleBug Folder Fleur de Lis,Old Olive Twill Ribbon(retired),Pop Dots, Big Shot Die Cutting Machine, Sponge for Pop Dots, Big Shot Die Cutting Machine, Clear Embossing Powder,  Sponge for Emboss Resist Technique
C'est enfin le moment de mettre en vedette ma cousine Chantale qui vit au Québec.  J'ai utilisé le sketch de cette carte et j'ai du faire une petite variation pour quelle ait bien avec ma carte.  Chantale est devenue démonstratrice avec SU! l'été dernier et je suis bien impressioné par son talent.  Jai ajouté son blog sur ma liste.  Aller le voir!!
Materiaux: Etampe de SU! Chic Boutique (113744) et de Stampabilities Composer's Dream. Papiers: Murmure blanc, bleu balkans, sable du Sahara et Springtime Vintage (mini catalogue 121782). Encre: Versamark, noire et sable du Sahara.  Accessoires: Embosseur CuttleBug  Fleur de Lis, ruban vert olive (discontinuer), machine Pop Dots, Big Shot, poudre a gauffrage transparente, éponge pour la technique d'embossage qui résiste 


1 comment:

Susan (peebsmama) said...

The embossing is perfect with your Eiffel Tower image. Great Parisian themed card.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin