Pages

Sunday, December 26, 2010

Spotlight on Lady Guinevere

I hope everyone had a wonderful Christmas!  We sure did! The best gift of all was speaking to our son who is in Italy!!
I love how clean & simple Guinevere's card is.  I had to use a different sentiment because I didn't have the one she used.  Adding a link to her blog on my list.  Go check it out!
Supplies: Stamp by SU! Thank You Kindly (111700).  Ink: White Craft. Papers: Crumb Cake & Whisper White.  Accessories: Yarn by May Arts, Snowflake Embossing Folder by CuttleBug, White Signo Gel Pen (105021)

J'espère que tout le monde a passé un beau Noël.  Notre plus beau cadeau a été de parler à notre fils qui est en Italie!
J'aime bien cette carte de Guinevere, comme elle est bien simple et facile à faire.  J'ai dû changer le sentiment parce que je n'ai pas le même.  J'ajoute un lien à son blog.  Allez le voir!!!
Matériaux: Etampe de SU! Tous mes remerciements (111742).  Papiers: Murmure blanc et brun dune. Encre: Craft blanc.  Accessoires: Laine de May Arts, Embosseur de Cuttlebug Snowflake et stylo blanc de Signo (105021)

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin