Pages

Thursday, August 11, 2011

Baby Girl - Lawn Fawn

This card is inspired by a card I saw at a local scrapbook store.  I wish I could take credit for it but I really can't!  Hope you like it and have a happy day!

Supplies: Stamps by Lawn Fawn Plus One and by Paper Smooches Spiffy Scooters.
Papers: So Saffron, Whisper White and textured White and scraps.
Ink: Black.
Accessories: Thread, Scallop Border Punch (119882), Pop Dots.



Cette carte est inspirée par une carte que j'ai vu au magasin de scrapbooking qui est près de chez moi.  J'aimerais dire que c'est mon idée originale mais je ne peux pas!  Merci de votre visite!


Matériaux: Etampes par Lawn Fawn Plus One et par Paper Smooches Spiffy Scooters.
Papiers: Tellement safran, blanc et retailles.
Encre: noire.
Accessoires: Ficelle, perforatrice bordure festonée (119882), Pop Dots.

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin